Regulamin XII Międzynarodowego Kongresu MBA
1. Niniejszy regulamin określa warunki, na jakich odbywa się XII
Międzynarodowy Kongres MBA
w dniach 13-15 maja 2016 r., zwanym dalej Kongresem.
2. Organizatorem Kongresu są:
Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
ul. Rakowicka 27
31-510 Kraków
e-mail: kongres(at)uek.krakow.pl
tel. 12 293 74 11
oraz
Fundacja Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego
w Krakowie
ul. Rakowicka 27
31-510 Kraków
e-mail: fundacjaksbuek(at)uek.krakow.pl
tel. 12 293 74 11
kom. 506 637 810
3. Biuro Organizacyjne Kongresu ma siedzibę na terenie
Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie,
ul. Rakowicka 27, pawilon E, pokój 079, 31-510, Kraków
e-mail: kongres(at)uek.krakow.pl
tel. 12 293 74 11
kom. 506 637 810
4. Kongres jest organizowany:
- na terenie Kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul.
Rakowickiej 27,Kraków,
- na terenie Sheraton Krakow Hotel, przy ulicy Powiśle 7, Kraków,
- na terenie przedsiębiorstw goszczących uczestników podczas wizyt studyjnych.
5. Uczestnikiem Spotkania może być każdy, kto wypełnił formularz zgłoszeniowy i uiścił opłatę za uczestnictwo w Kongresie.
6. Wymogi określone w pkt. 3 nie dotyczą prelegentów, gości honorowych Kongresu oraz dyrektorów programów MBA.
7. Udział w Kongresie można zgłosić wypełniając formularz zgłoszeniowy
online na stronie www.kongresMBA.pl . Rejestrując się online i przesyłając
wypełniony Formularz Zgłoszeniowy Online Uczestnik potwierdza, że zapoznał się
z Regulaminem i akceptuje jego warunki.
8. Rejestrując się online i przesyłając wypełniony Formularz Zgłoszeniowy Uczestnik zgadza się na umieszczenie danych osobowych w bazie Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w celu przeprowadzenia XI Międzynarodowego Kongresu MBA zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich modyfikacji.
9. Rezygnacja z uczestnictwa w Kongresie powinna być zgłoszona wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: kongres(at)uek.krakow.pl W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Kongresie, po dokonaniu wpłaty za udział w wydarzeniu, organizator zastrzega sobie prawo pobrania od uczestnika:
20 % opłaty rejestracyjnej -
w przypadku zgłoszenia rezygnacji do dnia 22.04.2015 r.
40 % opłaty rejestracyjnej - w przypadku zgłoszenia rezygnacji do dnia
29.04.2015 r.
60 % opłaty rejestracyjnej - w przypadku zgłoszenia rezygnacji do dnia
06.05.2015 r.
Przyjęcie zgłoszenia potwierdzane jest przez Organizatorów na wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym adres e-mail.
10. Oficjalne zakończenie rejestracji następuje dnia 12 maja 2015 r. Po tym terminie zgłoszenie udziału w Kongresie jest możliwe jedynie za pośrednictwem e-maila. Osoby zainteresowane powinny wysłać zapytanie o możliwość udziału w Kongresie na adres: kongres@uek.krakow.pl. Przedstawiciel Organizatora potwierdzi możliwość wzięcia udziału w Kongresie na adres e-mailowy zainteresowanego.
11. Koszt udziału w Kongresie obejmuje :
- opłatę rejestracyjną,
- opłatę za materiały kongresowe,
- wyżywienie w godzinach i miejscach wskazanych przez Organizatora,
- udział w panelach dyskusyjnych, wizytach studyjnych w wybranym
przedsiębiorstwie,
- udział w wykładzie gościa specjalnego Kongresu prof. Charlesa Wankela,
- udział w Gali Dinner,
- udział w Imprezie Golfowej.
Koszt rejestracji tylko na wykład Gościa Specjalnego Kongresu prof. Charlesa
Wankela, obejmuje uczestnictwo wyłącznie w wykładzie.
12. Opłata rejestracyjna nie obejmuje kosztów podróży i noclegu.
13. Za
pokrycie szkody oraz pozostałych kosztów powstałych z winy Uczestnika nie
objętych ceną i nieuregulowanych do dnia zakończenia Kongresu odpowiada
Uczestnik, bądź delegująca go firma/instytucja/urząd. W przypadku nie
uiszczenia płatności przez Uczestnika, o których mowa w zdaniu
pierwszym, Organizator wystawi fakturę i prześle ją na adres wskazany
podczas rejestracji online. Uczestnik lub delegująca go firma/instytucja/urząd
jest zobowiązany uregulować należności w terminie wskazanym
na fakturze.
14. Koszty za udział w Kongresie kształtują się następująco:
uczestnik: 700 zł netto + 23% VAT
absolwent programów MBA: 350 zł netto + 23% VAT
student programów MBA: 350 zł netto + 23% VAT
bez opłaty rejestracyjnej: dyrektor programów MBA, prelegent, gość honorowy
15. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany części lub całości programu Spotkania, bez obowiązku uprzedzenia i bez obowiązku wypłacenia rekompensaty lub odszkodowania wobec jakichkolwiek osób, w zależności od osobistego uznania Organizatora, bez obowiązku zwrotu części lub całkowitej sumy na jaką opiewa opłata uczestnictwa.
16. Regulamin Kongresu Regionów dostępny jest na stronie internetowej
www.kongresMBA.pl, w siedzibie Organizatora oraz na Recepcji
Centralnej w trakcie trwania Kongresu.
17. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez uczestnika Kongresu.
18. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.